Kā uzlabot vielmaiņu pēc 35 gadu vecuma? Bez diētām un badošanās! - Topraksti.lv
SievietēmVeselība

Kā uzlabot vielmaiņu pēc 35 gadu vecuma? Bez diētām un badošanās!

Ārsti ir pierādījuši, ka pēc 35 gadu vecuma vielmaiņa palēninās. Tomēr tas nenozīmē, ka ir pienācis laiks aizmirst par savu slaido formu. Ne visi zina, ka organisms sāk novecot, kad rodas traucējumi endokrīnajā sistēmā.

Protams, jums ir jautājums: “Vai ir iespējams kaut ko darīt, lai pagarinātu jaunību un nodrošinātu pienācīgu endokrīnās sistēmas darbību?” Patiesībā, jūs varat. Un to var jebkurš cilvēks. Galvenais- sistemātiska pieeja.

Jaunības un veselības noslēpums ir tikai viens- jums ir nepieciešams ēst labi un kustēties vairāk. Iespējas kustībām ir daudz: joga, garas pastaigas, fitness, trepju izmantošana lifta vietā.

Tāpat neaizmirstiet par pārtiku. Sabalansēta ēdienkarte – atslēga uz pareizu endokrīno dziedzeru darbību.

Vairogdziedzeris

No vairogdziedzera stāvokļa ir atkarīga cilvēka pašsajūta. Ja tas nedarbojas atbilstoši, mēs izjūtam apātiju, nogurumu, depresiju. Turklāt, samazinās libido.

Ja ir nepareiza vairogdziedzera darbība, uz sejas diezgan ātri parādās novecošanās pazīmes, ko ir grūti novērst.

Vairogdziedzera darbības profilaksei jālieto jodu, B grupas vitamīnus, C vitamīnu un tirozīnu. Visi šie vitamīni atrodami sparģeļos, pupiņās, kartupeļos, auzās, alus raugā, tomātos, redīsos, un, protams, jūras veltēs.

Dzimumdziedzeri

Dzimumdziedzeri (olnīcas sievietēm un sēklinieki vīriešiem) ir atbildīgi arī par novecošanos. Nepieciešamo elementu trūkums samazina šo dziedzeru darbību. Turklāt badošanās piekritējas riskē ar libido izzušanu, jo stingras diētas negatīvi ietekmē olnīcas.

Lai dzimumdziedzeri darbotos pareizi, nevajadzētu ignorēt C vitamīna (citrusu augļi, kāposti, jāņogas) un E vitamīns (salāti, kvieši, olas) uzņemšanu.

Ej uz nākamo lapu, lai lasītu tālāk!

1 2Nākamā lapa

Ieteiktie raksti

loading...

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.