Vienmēr ir bijis interesanti uzzināt, ka mums zināmo kompāniju logotipi ietver sevi kaut ko vairāk, kā tikai skaistumu un lakoniskumu. Izrādās, ka gandrīz katrai līnijai, tās garumam, biezumam un krāsai šeit ir izšķiroša loma. Šajos logotipos ietverta daudz lielāka doma, kā esam pamanījuši.
Hyundai
Daudzi mēdz domāt, ka Korejas konglomerāta Hyundai logo ir tā nosaukuma pirmais burts un nekas vairāk. Patiesībā, burts H ir divi cilvēki, kuri paspiež vien otram roku (no vienas puses – klients, otras – uzņēmuma pārstāvis).
Adidas
Sporta veikalu tīkla Adidas nosaukumu veido tā dibinātāja Adolf Dassler vārds. Logo ir vairākas reizes mainījies, taču 3 svītras vienmēr tajā ir bijušas. Šobrīd tās tiecas veidot trīsstūri- kalnu. Tas ir simbols šķēršļiem, kurus pārvar visi sportisti.
Apple
Robs Janovs, Apple logo dizaineris: “Es nopirku veselu maisu ābolu, iebēru tos bļodā un veselu nedēļu zīmēju tos, mēģinādams vienkāršot detaļas. Ābola graušana bija eksperimenta daļa. Kā izrādās “bite” (tulkojas kā kodiens) izrādījās arī datortermins.”
Sony Vaio
Pirmie divi logotipa burti veido vilni, kas simbolizē analogos viļņus, bet pēdējie divi atgādina 1 un 0- simbolizē ciparu signālu.
Amazon
Pirmajā mirklī škiet, ka logo neslēpj neko neparastu, taču tas palīdz tikt skaidrībā ar brenda filozofiju. Dzeltenā bulta atgādina smaidu: Amazon.com vēlas, lai klienti būtu apmierināti. Bulta savieno burts A un Z, norādot, ka šajā vietnē atrodams viss – no A līdz Z.
Ej uz nākamo lapu lai skatītu tālāk!