Vispatīkamāk ir taisīt naudu no gaisa. Ieguldījumu ir 0% vai 0,01%, bet ieguvumi 100%. Pēc šī principa vadās daudzi uzņēmēji. Protams, pirmkārt runa iet nevis par ieņēmumiem, bet gan par sirdsapziņu. Bet, kā zināms, tas, kurš ir informēts, valda par pasauli. Tāpēc jums, kā potenciāliem klientiem, būs noderīgi zināt biznesmeņu negodīgos pelnīšanas veidus, lai vairāk uz tā neuzķertos.
Prece no labākās puses
Visi pārdevēji brīnišķīgi apzinās to, kā lielākā daļa pircēju pirmkārt skatās uz preces ārējo izskatu, un cenšas visādi to uzlabot. Un reizēm ar pilnīgi negodīgiem piegājieniem. Reiz viens vīrietis iegādājas floristu veikalā kaktusu ar ziedu un priecājās par to, ka viņa jaunieguvums zied visu cauru gadu. Tā tas ilga līdz brīdim, kamēr viens viņa draugs neapskatīja “brīnumziedu” tuvāk un neatklāja, kā tas ir mākslīgs.
Vēl viens stāsts priekš orhideju mīlētājiem. Šobrīd ir ļoti populāras Phalaenopsis Royal Blue zilā vai koši zilā krāsā. Par to autoru kļuva holandiešu ziedu audzētava “Geest Orchideeën”. Patiesībā šīs puķes nav nekas vairāk, kā veiksmīgs mārketinga gājiens (nākošais zieds pēc pirkuma būs jau balts), bet Holandē šādu orhideju iegūšana notiek dabiskā ceļā. Savukārt pašmāju floristi iegūst zilo krāsu ar pilnīgi tumsonīgām metodēm, aplaistot ziedus ar zilās tintes šķīdumu.
Izpārdošanu klupšanas akmeņi
Izpārdošana ne vienmēr ir izdevīgs darījums. Reizēm cenu zīmes ar atlaidi patiesībā izrādās vien viltīgs triks, bet pati cena patiesībā nemainās. Pēc bijušā lielveikala darbinieka vārdiem, priekšniecība uz dažām dienām paaugstina cenas uz konkrētiem produktiem, bet pēc tam atkal tās samazina līdz iepriekšējam līmenim. Un, protams, uz preces tiek izkārta koši spilgta akcijas cenu zīme. Un cilvēki tam tic.
100 grami apmāna
Šo shēmu izmanto pat tirgū. Cenu zīmē tiek norādīta cena nevis par esošo produktu ar tā reālo svaru, bet gan par simts gramiem. Piemēram, jūs paņemat salami desu, un tās cena jums liekās neticami pievilcīga. Brīdī, kad nonākat līdz kasei, izrādās, kā par to jāsamaksā 5 reizes vairāk, nekā bija norādīts. Lielākā daļa cilvēku jutīsies pārāk neērti, lai atdotu preci, un samaksās vairāk.
“Atradīsiet lētāk – atgriezīsim atšķirību”
Nekad netīciet šiem vārdiem, lai arī kādi bonusi jums netiktu solīti. Iedomājieties veikalu, kurš pārdod matračus. Viņi uzsāk šādu reklāmas kampaņu, tad sarunā ar matraču ražotāju par vienādu modeļu radīšanu, bet ar dažādiem nosaukumiem priekš dažādiem pasūtītājiem. Rezultātā jūs vienkārši neatradīsiet tādus pašus matračus nekur citur!
Ej uz nākamo lapu, lai lasītu tālāk!