Lūk kā uzņēmēji “uzsildās” uz klientiem! Reāli kafejnīcu, veikalu un servisu triki!

Kapteinis Ne-acīmredzamais

Reizēm krāpniecību var manīt pavisam smalkā variantā. Piemēram, jūs esat aizbraucis uz servisu, lai nokrāsotu mašīnu. Cena, kā pieņemts, iet par vienas detaļas (korpuss, spārns, un tā tālāk) nokrāsošanu. Bet tikai nokrāsot jums var nevis visu detaļu, bet gan tikai tās detaļas, rūpīgi nopulējot pārejas vietas. Apmāns tiek atklāts vēlāk, jau pēc darba pieņemšanas.

Ak šī sabiedriskā ēdināšana!

Ja jūs domājāt, ka pašapkalpošanās kafejnīca, kurā jūs pats saliekas sev ēdienus uz paplātes, ir izdevīgs risinājums priekš apmeklētājiem, neesiet tik naivs. Cilvēks iet pa pasūtījumu līniju un ņem to, kas stāv tuvāk. Un tuvāk tiek izlikts tas, kas ātrāk jāpārdod. Klientam nav laika pārāk ilgi domāt, jo aizmugurē viņu steidzina nākamais pircējs.

Triks Nr.2 : ja restorānā jūsu priekšā stāv izvēle starp zupas šķīvi vai bļodu, tad atšķirības, visdrīzāk, nav nekādas. Visbiežāk, viens no tilpumiem maksās vairāk, bet pēc fakta, reāls tilpums paliks nemainīgs.

Gaļas “kinder-surprise”

Ja jūs ne pārāk labi orientējāties gaļas veidos, jūs varat nejauši iegādāties tā saucamo gaļas ”kinder-surprise”. Tas ir gaļas gabals, kurš tikai ārēji izskatās perfekts, bet iekšpusē viņam slēpjas milzīgs apaļš kauls. Pārdevējs var laipni piedāvāt jums pabakstīt gaļu ar dakšu, lai pārliecinātos, kā tas ir mīksts, bet griezīs to pret jums tikai ar tām daļām, kuras kaulu neatklās.

Dodoties uz tirgu vai veikalu, vienmēr mēģiniet atcerēties, kā vienīgais ieinteresētais izdevīgajos pirkumos esat tikai jūs. Esat apdomīgs, gudrs un praktisks, tad iepirkšanās nesagadās jums vilšanos.

©TOPRAKSTI.LV / AVOTS: marketium.ru

Pievienot komentāru