Portāla facebook lietotājs Zigimants Fon Kreslins, kurš jau izpelnījies lielu slavu liekot savus ceļojumu apskatus ir ievietojis amizantu auto pārdošanas sludinājumu. Vienas dienas laikā ar sludinājumu jau dalījušies vairāk kā tūkstotis cilvēku.
Zigmārs raksta:
”Pārdodu mašīnīti!
Mūsu kopīgais ceļš sākās pāris gadus atpakaļ, kd sieva dabūju darbu, kurā bija nepieciešamība pēc mašīnas. It kā jau mums bija otrā mašīna ( nu, ķipa, manējā), bet zinot cik kretīniski viņa stūrē, nolēmu iegādāties ko saprotamu un praktisku. Sak, ja sasitīs, nebūs tik ļoti žēl. Nu labi, nemaz tik kretīniski viņa nestūrē. Ja es sēžu blakus un dodu skaidrus signālus un norādījumus, iet tīri labi. Īpaši kad esmu mazliet iepisis ogu, kļūstu kā feldmaršals Romels- jauks pēc dabas, bet ļoti prasīgs un pikts ja neseko manām tiešajām pavēlēm. Lab, aizrunājos… runa iet par mašīnu. Tātad, visus franču un itāļu mēslus mēs pat neizskatījām. Nopirkt mašīnu lai iepazītu visus pilsētas servisus nebija doma. Un tā kā pašam jau bija Ford, izvēle bija samazināta uz pusi. Sieva gan kaut ko pīkstēja par Pežo, Reno, bet pēc mana stingrā- vsjo gavno končaetsa na O, kļuva pielaidīgāka. Īpaši pielaidīga viņa kļuva pēc piektās vīna glāzes, bet pag, mēs atkal novirzamies no tēmas….
Vārdu sakot, darījums notika ātri. Tik ātri, ka man pazibēja šaubas- tas džeks mani pis ausī. Runāja viņš skaisti. Izklausījās pēc iedvesmota Dantes, vai vismaz Kārļa Skalbes. No mašīnas tika uzburta burvju pasaule, kurā tu esi galvenajā lomā, bet visi pārējie ir praktizējošie lohi. Ai, nu karoč, izklausījās baigi labi.
Bet pag- es jau ar neesmu nekāds puisis no Varakļāniem. Pirms tam palasīju forumus, apjautājos paziņām, it kā kopējais viedoklis bija baigi pozitīvs. Izmēģinājuma brauciens bija ideāls. Gan mašīnas izturības un manevrēšanas ziņā, gan Latvijas valsts kases papildināšanas jomā. Arī ceļu policija atzina, ka mašīna ir labā kārtībā, ja jau var nesties tādā ātrumā. Protams, šādi vārdi glaimoja, un tas, ka bankā bija jāparskaita pārsimts eiro un mazliet jāpastaigā kājām, kopējo iespaidu nesabojāja.
Mašīna nonāca mūsu īpašumā. Braukājusi pārsvarā sieva. Zinu, ka šis izklausās pēc vecā, labā stāsta, ka ar šo mašīnu pārsvarā opītis braukāja uz baznīcu, bet nu tas ir fakts. Mūsu gadījumā tas gan nav nekāds pluss, jo atgriežamies pie pirmās rindkopas.
Protams, ka izbraucu arī es. Varu teikt tikai labāko- ar šo mašīnu var mierīgi iekabināt kādam skrieties gribētājam, apdzīt kā stāvošas ātri braucošas mašīnas, un nemanāmi iejukt pūlī, ja ir gadījušies kādi sūdi, bet pēc tam interneta forumus nodirst BMW braucējus.
Mašīna būs gana laba gan kādam pajolītim, kas nupat nolicis tiesības un tagad grib pierādīt, ka viņa instruktors bija reāls pokemons, gan respektablam kungam vai dāmai, kas brauc uz zolīdu biznesa tikšanos. Arī ar maziem bērniem nekādu problēmu- salādē aizmugurē un vietas pietiek pat veseliem 4. Es vēl neesmu pastāstījis par bagažnieku- tas ir fakin liels. Brīžam liekās kā tik mazā mašīnītē var ierīkot tik lielu bagažnieku. Tur var salādēt da jebko. Pašam gadījies pārvadāt nelegālos imigrantus, un veči- bez problēmām salien 7 cilvēki. Mazliet sten un smok, bet nu piedodiet- takava seļavi. Atvest kartupeļus no laukiem- nekādu problēmu! Ielikt ratiņus un vēl 3 kastes ar alu? Mierīgi! Rēķinoties vēl ar to, ka visticamāk pēc trīs kastēm ratiņus anyway kaut kur padirsīsi… iģeaļņiks. Sanāks vieta vairāk kastēm.
Ir četras durvis. Visas taisās vaļā, un pats galvenais taisās arī ciet. Durvis aprīkotas ar logiem, kas arī taisās vaļā un ciet. Priekšējiem logiem vispār haļava- nospied zin, tādu mazu podziņu pie roktura un logs verās automātiski!
Mašīnai ir stūre, pāris spoguļi, kaut kādi pedāļi, un pats galvenais- krēsli! Jā, jā, tas nav nekāds joks un nemēģinu tagad potenciālos pircējus ķert uz muļķi. Ir mīksti, skaisti, neizsēdēti krēsli. Pie tam tīri. Da tur vispār viss ir tīrs. Manējā preilene pasista uz tīrību. Visu laiku pucēja mašīnu no iekšas un āras. Man pat radās iespaids, ka viņas īstais dzīves aicinājums ir darbs automazgātavā.
Bez tā, ka mašīna ir tīra, viņa ir tuvu ideālam tehniskajā ziņā. Viss, kas parasti ātri bojājās uz mūsu ceļiem, tika labots laicīgi un kvalitatīvi. Melošu, ja teikšu, ka tikai pie oficiālā dīlera, bet pie sava čaļa, kas vismaz man makaronus uz ausīm nekabina, gan.
Mašīnai garšo dīzelis. Bet diētas veidā. Precīzu datu man nav, bet vairāk par 8 litriem viņš neēd pat braucot uz Viļņu uz 140. Normālā režīmā zem 100km mašīnīte iesūc sevī ap 5 litri degvielas. Un pats galvenais- eļļa gan viņam negaršo. Nemaz. Mainīta ik pēc 8tk kilometriem, un nekad nav manīts, ja dīzelītis pa kluso būtu piesūcies eļļas rezervēm.”
Ej uz nākamo lapu, lai lasītu tālāk!