Latvijas Pasts Daugavpilī atklās jaunajiem vecākiem draudzīgo pasta nodaļu

Latvijas Pastam īstenojot vēl vienu soli klientam labvēlīgas vides radīšanā, otrdien, 2018.gada 23.oktobrī, plkst.9 Daugavpils 1.pasta nodaļā Rīgas ielā 42a plānota jaunajiem vecākiem draudzīgās pasta nodaļas atklāšana. Pasta nodaļa pārveidota atbilstoši ģimenei draudzīgas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas principiem, paredzot jauno vecāku prioritāru apkalpošanu un īpaša bērnu stūrīša izvietošanu.

Ideja par jaunajiem vecākiem draudzīgo pasta nodaļu izveidi tapusi sadarbībā ar Latvijas vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv, kas sniedza savus profesionālos ieteikumus, kā jaunajiem vecākiem labvēlīgāk organizēt nodaļu darbu. Daugavpils 1.pasta nodaļā bez jauno vecāku prioritāras apkalpošanas ar klientu plūsmas vadības sistēmas palīdzību ierīkots arī īpašs bērnu izklaides stūrītis. Pasta nodaļā ir nodrošināta piekļuve jaunajiem vecākiem ar bērnu ratiņiem un cilvēkiem ar kustību traucējumiem.

Viens no elementiem, kas ietverts ģimenēm draudzīgās koncepcijas pasta nodaļā, ir īpaša pakalpojumu poga Jaunajiem vecākiem daudzfunkcionālajā klientu plūsmas vadības sistēmā In-Out, kas ne vien regulē klientu kustību un ļauj klientiem pieteikties pakalpojumiem attālināti, bet arī paredz prioritāri apkalpot topošās mammas un jaunos vecākus, kam līdzi bērni vecumā līdz septiņu gadu vecumam. Jaunie vecāki pakalpojumu prioritārai saņemšanai visās nodaļās, kur ierīkota klientu plūsmas vadības sistēma, var pieteikties arī Latvijas Pasta mobilajā lietotnē savā viedtālrunī.

Latvijas Pasts savā mobilajā lietotnē veicis būtiskus papildinājumus – kad klients attālināti pieteicies pasta pakalpojumam un izņēmis savu kārtas numuru, iespējams redzēt ne tikai konkrēto numuru, bet arī pirms klienta šo pakalpojumu gaidošo numuru skaitu, rindas virzību un prognozi par aptuveno gaidīšanas laiku. Ja nepieciešams, kārtas numuru iespējams atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Mobilā lietotne klientu informē brīdī, kad rindā pirms viņa atlikuši tikai trīs numuri un kad pienācis klienta kārtas numurs, attiecīgi norādot arī kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.

Bērnu stūrītis raksturīgs ar īpašu dizainu, kas bērniem saistošā veidā informē par Latvijas Pasta darbību, atainojot Latvijas Pasta sūtījumu apmaiņas maršrutu Latvijas kartes formātā, kā arī piedāvājot krāsainu pastkaršu aizpildīšanu. Īpašā bērnu stūrīša aprīkojums izgatavots no Latvijas kokmateriāliem, un tajā izmantotas ekoloģiskas krāsas.

Vecākiem draudzīgā pasta nodaļa marķēta ar īpašu piktogrammu, kas apliecina, ka jaunie vecāki šajā nodaļā ir īpaši gaidīti.

Latvijas Pasts pēdējos divos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Pievienot komentāru