Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” ir aizvadījis līdz šim veiksmīgāko gadu iekārtu un aksesuāru tirdzniecībā. Šogad desmit mēnešos par aptuveni 25% “Tele2” kāpinājis mobilo telefonu pārdošanas rezultātus, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.
Iegādājoties jaunu viedtālruni, Latvijas iedzīvotāji šogad visbiežāk priekšroku devuši Huawei P20 Lite, Apple iPhoneX un Samsung Galaxy S9 modeļiem.
“Mūsdienās mobilais telefons ir kļuvis par galveno ierīci, ar kuras palīdzību cilvēki ne tikai sazinās, bet izmanto arī moderno tehnoloģiju priekšrocības – norēķinās par pirkumiem, fotogrāfē, skatās video un klausās mūziku, kā arī pārvalda citas sadzīvē izmantojamās gudrās ierīces. Tādēļ, izvēloties telefonu, cilvēkiem svarīga ir tā ekrāna izšķirtspēja, jauda un atmiņa. Lielākā pārdošanas apjomu izaugsme vērojama vidējā (200 – 300 eiro) un Premium cenu kategoriju segmentos,” stāsta “Tele2” mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe.
2018. gadā ievērojami audzis pieprasījums pēc dažādām gudrajām ierīcēm – viedpalīgu pārdošanas rādītāji ir auguši pat par 156%, salīdzinot ar šo periodu pērn. Pircēji visaktīvāk iegādājušies viedpulksteņus un sporta aproces. Populārāko viedpalīgu topu veido viedpulstenis Samsung Galaxy Watch, sporta aproce Samsung Gear Fit2 Pro, Apple Watch Series 3 viedpulstenis un Arlo videonovērošanas kameras.
Komentējot darījuma veidu, Dace Škrabe stāsta, ka joprojām mobilos telefonus un viedpalīgus, neatkarīgi no pirkuma summas, klienti visbiežāk izvēlas iegādāties, izmantojot nomaksu. Nomaksa kā pakalpojums tiek izmantots 68% darījumu. Turklāt šogad apdrošināto ierīču skaits ir palielinājies par 22%.