Veikalā viņam pārdeva iepuvušus mandarīnus. Ilgi smējos, kad uzzināju kā viņš rīkojās!

Parādīju viņiem čeku, bet atvainošanās vietā par sapuvušiem augļiem es tikai dzirdēju to, ka augļi ir pavisam normāli.

Es saku menedžerim: «Ja viņi ir normāli, tad paņemiet un apēdiet. Ja to izdarīsiet, tad aiziešu prom neceļot nekādas pretenzijas».

Viņš piekrita. Apēda 2 mandarīnus un saka, ka vairāk vairs nevar, tā esot dienas norma. Kāda vēl dienas norma, ēdiet visu! Apēda vien tikai 5 mandarīnus ar grūtībām. Pat sejā nobālēja.

Lūk, apēdu! — Malacis, — saku, lai tagad piezvana vecākajam menedžerim. Tas atnāca.  — Tā un tā,  — stāstu viņam,  — dodiet man jaunus mandarīnus, jo jūsu darbinieks tikko manus apēda, lūk pat miziņas neizmeta… Nekad neaizmirsīšu tā vīrieša sejas izteiksmi, kad viņš šo dzirdēja. Nav ko apieties šādi ar klientiem!

AVOTS: vmirechudes.com

 

Pievienot komentāru