Grupa “Prāta Vētra” arī šogad aicina uz videi draudzīgāko koncertu

Publicitātes foto

Tuvojoties grupas “Prāta Vētra” šīs vasaras koncertam Liepājā 20. jūlijā, grupa sadarbībā ar partneriem – lielāko automātisko degvielas uzpildes staciju tīklu un vadošo degvielas mazumtirgotāju Latvijā Neste, kā arī tirdzniecības centru Spice – sociālajā kampaņā “A Planēta” aicina pievērst uzmanību vides aizsardzības jautājumiem, lai ikdienas darbībās mazinātu ekoloģiskās pēdas nospiedumu.

Sociālajā kampaņā koncerta apmeklētāji un sabiedrība kopumā ir aicināta savās ikdienas gaitās un aktivitātēs atrast veidus, kā tērēt mazāk dabas resursus, tādējādi ar darbiem, nevis tikai vārdiem “atgriezties” pilnvērtīgā dzīvē uz vienīgās planētas jeb “A Planētas”, jo ” B Planētas” mums nav.

Aizvadītajā gadā “Prāta Vētra” jau pievērsās vides aizsardzības jautājumiem, jo “Skārdu bungu tūre” bija pirmā videi draudzīgākā koncerttūre Latvijā un visā Baltijā. Turpinot labo tradīciju, arī šovasar koncerta nodrošināšanā tiks izmantoti ekoloģiski, videi draudzīgi un ilgtspējīgi risinājumi, lai aicinātu sabiedrību pievērst lielāku uzmanību mūsu ietekmei uz vidi, jo tā veido sabiedrību, ietekmē dzīvošanu, pārvietošanos un citas dienišķās darbības un vajadzības.

“Šogad ar Liepājas koncertu mēs gribam paveikt tikpat daudz, cik pagājušajā gadā ar visu tūri – neprintēt biļetes, bet uzrādīt tās tālruņos, darbināt ģeneratorus ar 100% atjaunojamo dīzeļdegvielu, nelietot plastmasas salmiņus, šķirot atkritumus, kā arī mudināt koncerta apmeklētājus uz koncertu doties ar sabiedrisko transportu vai savu divriteni. Lai mums izdodas!”, stāsta Māris Mihelsons, “Prāta Vētras” taustiņinstrumentālists.

“Pērn vairāk nekā 100 tūkstošiem cilvēku piecās Latvijas lielākajās pilsētās bija iespēja baudīt fantastisku grupas “Prāta Vētra” šovu ievērojami tīrākā vidē. Arī šogad vienīgajā grupas koncertā Latvijā visi ģeneratori tiks darbināti, izmantojot 100% atjaunojamo dīzeļdegvielu Neste MY, kas tiek ražota no dažādiem atkritumiem, neizmantojot ne pilienu naftas. Esam gandarīti, ka arī šogad kopā ar “Prāta Vētru” varēsim apliecināt, ka, lai arī cik atšķirīgas lietas mēs darītu rūpēs par apkārtējo vidi, mēs ejam roku rokā, kopīgi īstenojot vienu plānu – plānu “A” mūsu visu “A Planētai”, jo citas mums vienkārši nav,” stāsta Armands Beiziķis, Neste Latvija valdes priekšsēdētājs.

Linda Kalniņa, tirdzniecības kompleksa “Spice” mārketinga vadītāja: “Arī mēs ikdienā tirdzniecības centrā dzīvojam kā daļa no “A Planētas” – pie mums gaiteņos izvietoti šķirojamie atkritumu konteineri, apavu un apģērbu ziedošanas siena – ikdienas sīkumi ir daļa no kopīga plāna ilgtermiņā. Aicinām cilvēkus nepirkt plastmasas maisiņus, bet lietot auduma – mums katram ir jābūt atbildīgam par savu zemi. Sociālajos tīklos vēlamies redzēt citu pieredzes stāstus – dalieties ar saviem zemes glābšanas plāniem, lietojiet #Aplaneta #spice. Katrs, kurš dalīsies ar saviem ikdienas ieteikumiem, dāvanā saņems auduma maisiņu “A Planētas” stilistikā ar “Spices” un “Prāta Vētras” logo.”

Kampaņas “A Planēta” ietvaros sabiedrībā zināmi cilvēki sociālajos medijos dalīsies savā pieredzē (izmantojot #Aplaneta) un sniegs ieteikumus, kā ikdienā var rūpēties par apkārtējo vidi.

Tikmēr “Prāta Vētra” sadarbībā ar Liepājas pilsētu koncerta apmeklētājiem nodrošinās iespēju šķirot atkritumus – tādējādi izmantotās plastmasas glāzes varēs tikt nodotas otrreizējai pārstrādei, bet sadarbībā ar A/S “Pasažieru vilciens” koncerta apmeklētājiem ir iespēja no Rīgas uz Liepāju un atpakaļ doties ar vilcienu.

Savukārt “Prāta Vētras” ilggadējais sadarbības partneris A/S “ERGO” parūpēsies par to, lai velosipēdu īpašniekiem nodrošinātu ērtu un drošu velosipēdu novietošanu tiešā stadiona “Daugava” tuvumā. Savukārt “Prāta Vētras” koncertu biļešu izplatītājs SIA “eKase” aicina netērēt papīru un koncerta biļetes neprintēt, bet gan pie ieejas uzrādīt tās viedtālruņos.

Pievienot komentāru