Kad pāršķirsti žurnālu vai skaties tīmekļa vietnes tālrunī un redzat modes zīmola vai ādas kopšanas uzņēmuma reklāmu, lielākā daļa modeļu izskatās vienādi, vai ne?
Praktiski visi modeļi un modeles ir ne tikai skaisti cilvēki, bet arī necieš no veselības problēmām. Un, lai gan daudzi uzņēmumi apgalvo, ka tie ir iekļaujoši, starp tos pārstāvošajiem modeļiem grūti atrast personu ar invaliditāti.
Tieši tāpēc Linda Strobela vērsās pie “Obagi” – ādas kopšanas līdzekļu kompānijai, kas reklamē “skinclusion,”, lai redzētu, vai viņas meita ar Dauna sindromu varētu būt modele.
“Cilvēki ar invaliditāti nav pārstāvēti, tāpēc es uzrakstīju vēstuli prezidentam Džaimam Kāram, piedāvājot pieņemt Greisu par vienu no modelēm?,” sacīja Strobela.
Visiem par pārsteigumu, “Obagi” pārstāvji bija vairāk nekā priecīgi pieņemt Greisu kā modeli.
“Mums ir ļoti daudz iedzīvotāju ar invaliditāti, kas bieži vien ir ārēji nesaskatāma, un viņi vēlas tikt pamanīti, viņi grib tikt uzklausīti, viņi vēlas būt pārstāvēti kā daļa no sabiedrības.”
24 gadus Misūri štata iedzīvotāja jau strādā par modeli divus gadus, un tas viss sākās, kad viņa sāka pētīt, kā labāk aizstāvēt citus cilvēkus ar invaliditāti.
“Kad es studēju “Grace Effect”, es redzēju vēl vienu meiteni ar Dauna sindromu, un arī viņa bija modele, tāpēc es jautāju mammai, vai es varētu būt modele, un viņa teica: “Es neredzu, kāpēc ne,” viņa teica.
Greisa radīja “Greisas efektu”, iniciatīvu, lai palīdzētu citiem labāk izprast cilvēkus ar invaliditāti, pēc tam, kad 24 gadus vecā sieviete 2017. gadā sastapās ar mobingu.
Kopš tā laika Greisa ir uzstājusies daudzviet Čikāgā un Sentluisā. “Tas bija milzīgs panākums. Šis stāsts nāca no viņas, nevis no manis,” sacīja viņas māte.
Tagad Greisa iegūs vēl lielāku sapratni, uzsākot savu jauno lomu kampaņā kopā ar “Obagi”.